söndag 22 januari 2012

Erotiklördag




Lördag innebär, i bästa fall, tre timmar spinning med klubben. Så blev det igår också. Vi är inne i röd zon, känns som att jag håller på att bygga upp ett mantra, och nu börjar mängdträningen på allvar visa att den inte går hand i hand med den nämnda zonen. Säkert helt normalt men jag känner mig mer otränad än vältränad, jag har verkligen problem att hänga med i de tuffa intervallerna. Backarna tycker jag dock att jag hänger med bra på än så länge, kanske för att man själv bestämmer "lutningen".

Efter spinningpasset blev det ett kort på löpbandet för att hinna till avtäckningen på Specialized Concept Store av deras nya triathlonhoj Tri-Shiv. Bland mycket annat har den en vattenlunga i ramen, ett must helt klart. Bra kittad går den lös på dryga hundra papp, så den får nog vänta nåt år eller så. Eller tills de hör av sig och vill att en enkel kille från Ö-vik skall testa den. En del dregel blev det i alla fall från församlingen.


- Posted using BlogPress from my iPad

2 kommentarer:

  1. Tyckte jag hörde att den var första pris i januariutmaningen...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ja det vore ju inte något dåligt pris...

      Radera