söndag 15 januari 2012

Vilka vänner!




Imorse klockan tio, eller förmiddags då kanske. Mia och Svante hade anmält sig som frivilliga att dra igång min löparkropp, det tar i dagsläget ca timmen. Vi tog en sväng runt Rissne, ungefär samma som Lina och jag tog i tisdags. De visade även stort tålamod i ämnet att lyssna på mina mer eller mindre ointressanta ämnen. Skönt sällskap kort och gott.

Dryga timmen höll de ut med mig och jag fick på egen hand ge mig av ner mot Kastellholmen för en beprövad runda. Tack för sällskapet och för att ni drog igång mig!

På väg hem från stan mötte jag Erik, en gammal fotbollskompis från juniortiden. Väldigt snabbt, men väldigt trevligt möte.

Inte nog med det. Efter passet var jag välkommen hem till Mia och Mårten på skidskytte, kaffe och lån av tvättmaskin. Mycket uppskattat!

Apropå imponerande vänner. Susanne håller fortfarande i sin imponerande mängd och Alex körde en vansinnig dag igår med en mara följd av 3h på trainern. Grymt vänner!


- Posted using BlogPress from my iPad

1 kommentar: