lördag 7 januari 2012

Utmaningen dag sex - Vi ångar på



Igår morse mötte jag upp ett gäng glada löpare som Miranda dragit ihop till ära för de tre vise männen. Vi fick en par kallgrader och strålande solsken, perfekt vinterväder alltså. Snö undantaget. Vi tog oss från Sundbyberg och sprang sedan in mot Karlberg och sedan norrut genom Hagaparken. Solna rundades och sedan tillbaka till Sumpan. Det var verkligen ett skönt gäng som samlats och tugget gick i ett, det verkar som att samtalsämnen aldrig sinar när löpare är i farten. Roligaste "tanken" var nog Cecilias om att föreslå för Lasse Åberg att göra en Löparsällskapsresa och vilka ämnen som isåfall skulle tas upp. Genialiskt!

Efter löpningen gav jag mig av hemåt för att ta tag i några veckors tvätt. När första maskinerna gick passade jag på att trampa ur benen på gymcykeln inför dagens spinningpass. Det gäller ju att hela tiden förbereda sig för nästa pass. Kvällen avslutades med middag och catch up med Susanne, Alex och Miranda. Alex och Miranda kör ju också en januariutmaning precis som Susanne och jag. Givetvis avhandlades annat också, men det var det dominerande ämnet. Intressant!

- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar