torsdag 12 januari 2012

Tung torsdag

Imorse tog jag tjuren vid hornen och körde ett pass på gymcykeln och lite coreövningar på en förövrigt irriterande liten gymboll. Man har ju alltid trott att det skall vara så uppiggande med ett morgonpass, men det funkar inte riktigt för mig. Jag är väl lite konstig. Men det är ju så tidseffektivt.

Än tröttare var jag när jag kom hem, jag var verkligen tvungen att lägga mig och vila för att komma iväg på simningen ikväll. Men väl i vattnet kändes det bättre. En klart bra instinkt vi människor har att vi piggnar till av vatten. Passet bestod för vår del av 400-ingar med olika mycket medley, riktigt skoj. Fjäril börjar jag bli en riktig fena på. Ironi.

Så, nu har jag väl varit gnällig nog för ett tag?

Förövrigt anser jag att Tjugonde dag Knut borde vara en röd dag. Någon däremot?


- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar