fredag 6 januari 2012

Utmaningen dag fem - Äta bör man



Idag slog det mig. Jag åt verkligen dåligt igår, så det var väl inte så konstigt att jag tyckte att jag kände mig svag på spinningen. Omelett på två ägg och ett halvt paket bacon är verkligen inte mycket att hänga i julgranen. Inte om man ska orka träna maximalt i alla fall.

Igår morse tänkte jag prova en ny grej, men det blev först nu i morse. Jag besökte gymmet innan jobbet, klockan sex satt jag mig på cykeln och trampade på en timme. Jag vet inte om jag gillade det, men jag vet i alla fall att min Utmanare ska ha all cred för att hon i stort sett kliver upp varje morgon och bränner av en timme eller två. Hatten av!

Så, idag var jag hungrig nånting alldeles när klockan började slå lunch. Vi har ett thaiställe i närheten av jobbet som kör buffé och jag körde en take away och plockade på mig så mycket som fick plats. Jag fyllde till och med Misoburken med mat. En kollega sa tom " Men Thomas, ska du äta allt det där?". Ja, det skulle jag definitivt.

Ikväll besökte jag åter gymmet för lite rodd och styrka. Rodd kändes faktiskt också mest som styrka. Verkligen!

 - Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar