söndag 22 januari 2012

Söndag med stort S




Imorse gav jag mig av in mot stan för att möta upp mitt löpsällskap för dagen. Det är verkligen skönt att ha sällskap när man springer och speciellt nu när varenda träningspass känns hur tungt som helst. Sara hade bjudit in till lite lättsam löpning tillsammans med lite kollegor från Löplabbet. Frida och Hanna är kända från Sommartåget, medans Carro och Ulf var nya bekantskaper.





Temat, i alla fall till viss del, var S. Somliga av oss tyckte att vi var Starka, Snabba, Snygga etc. Personligen stod jag för Seg, Sölig och Sliten. Passet var i alla fall hur trevligt som helst och jag är grymt tacksam att gänget drog mig runt Djurgården. Starkt jobbat!

Sen var det lunch och vila framför Vinterstudion som uppladdning för nästa S, nämligen Simning. Ett riktigt tungt pass vill jag säga, vi kör hårt nu.

Kvällen avslutade jag i gymmet för att spinna ur helgen ur benen.

Shit vad jag längtar till februari nu, men det är jag inte ensam om. Det vet jag! :-)

- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar