måndag 4 juli 2011

Månadsbokslut

Äntligen känner jag att jag har tid, och ro, att sammanfatta juni månads träning. Höjdpunkten var såklart Vätternrundan där jag fick sällskap av Miranda som normalt är ganska avogt inställd till cykling, men som denna dag fick lite blodad tand.


Sedan har vi ju såklart även Midsommaraftonsmorgonens tuffa pass med coach Ingmar.



Ingmars insats fick mig att uppleva min födelsedag med en av de värre träningsvärkar jag någonsin upplevt, den fick mig att snudd på den normala midsommardagsvärken.

Summering:

Cykel:  29h33min / 767km fördelat på 8 pass
Brick: 3h58min / 106km, ett pass
Löpning: 8h16min / 92km, nio pass
Löpstyrka: 45min
Simning: 5h, fyra pass

Dessutom lyckades jag klämma in elva vilodagar.

Hade jag skrivit en sammanfattat maj månad hade jag säkert skrivit att höjdpunkten var Stockholm Marathon och att andra höjdpunkter var min debut i Duathlon och kanske något annat kul. Vidare hade jag säkert summerat den såhär:

Cykel: 20h18min / 475km, fördelat på 9 pass
Duathlon: 2h23min / 55km, 2 pass(tävlingar)
Löpning: 15h10min / 185km, 10 pass
Vilodagar: 15st

Men men, nu gjorde jag ju inte det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar