lördag 9 juli 2011

Vilken start på helgen!



Igår var det ju ett helt fantastiskt väder, jag satt riktigt på nålar för att få åka hem från jobbet så att jag fick vara bara ute. Jag skulle möta upp Miranda, Susanne och Alex för att gå igenom lite detaljer inför Sommartåget, men hade missuppfattat tiden en aning. Jag hade fått för mig att jag var sist och att det hängde på mig medans jag i själva verket var först, så jag fick strosa runt i Sumpan en timme ungefär. Nu var det ju inga problem då vädret var så härligt, dessutom är jag begåvad med talangen att jag bara kan gå in i bubblan och bara vara. Jag hann till exempel ta en glass på 7 Eleven, bara en sån sak.

När så övriga gänget dök upp så intog vi Café Cino och vi kom att sitta där i tre timmar sådär. Huvudämnet var som sagt Sommartåget, men vi hann såklart prata om många fler utmaningar som vi har framför oss var och en. Naturligtvis var det mycket snack om Järnmannen Kalmar som Alex och jag skall köra om exakt 4 veckor, vi sitter faktiskt båda på våra cyklar om exakt 4 veckor. Angående Sommartåget fick jag uppdraget, eller äran, att styra upp tidplanen vilket är en viktig uppgift då det är av största betydelse att vi tajmar färjan över till Visingsö.

Även Lina dök upp, hon hade suttit och fikat med lite andra kompisar. Tyvärr kommer hon inte att kunna delta på Sommartåget, vilket är synd då hon är en sådan glädjespridare som är så skön att ha med i ett gäng. Men det kommer ju fler utmaningar.

 

Vi pratade dessutom om den här bilden på Lina som jag tycker är så jäkla snygg, vilket flyt i steget.

Nä hörrni, nu börjar det torka upp efter morgonens regn. Planen för dagen var ju att delta i Ursvik All In och jag kommer fortfarande att delta men jag kommer först efter "lunch", jag ska bara ut och cykla några timmar först.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar