tisdag 26 juli 2011

Återhämtningsjogga runt sjöarna


Hela dagen har jag gått och haft lite separationsångest efter den fantastiska helgen som Sommartåget 2011 innebar. Känslan var ungefär densamma som när man var yngre och ett läger var över. Dessutom har benen skrikit efter att få springa, eller åtminstone återhämtningsjogga lite. Jag lyckades till och med få sällskap på min lilla tur, det var supertrevliga Mia som barmhärtigade sig över mig. Vi tog en sväng runt sjöarna och för säkerhets skull tog vi en till. Ett samtalsämne var såklart Sommartåget, ett annat var semesterplaner. När vi precis skulle skiljas åt kom Mia på den briljanta ide'n att vi kunde äta middag tillsammans. Jag var inte sen att tacka ja, då jag fick se prov på hennes talang vad gäller mat i fredags.

Tack för en riktig toppenkväll Mia!


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar: