lördag 30 juli 2011

Variation förnöjer


Fan, jag tror jag kan vänja mig vid det här. Dag två på semestern var minst lika bra som dag ett. Det började med att jag gav mig ut på Färingsö på en tvåtimmars cykeltur på förmiddan. Det var bitvis rejält blåsigt, ibland positivt och ibland negativt. Men det går bara inte att klaga, det är ju så härligt att susa fram i den miljön.

Efter cyklingen blev det lättare lunch, dusch och lite vila. Sedan hade jag styrt upp sällskap i form av Mia för en liten löptur. Vi sprang bort mot Ursvik och konstaterade direkt att det var otroligt varmt och att det skulle bli skönt att komma in i skogen där det borde vara lite svalare. Jag vet inte om det var det. Vi sprang milspåret och när vi avslutat den chansade vi på att min bror som bor i området var hemma så att vi skulle få vatten. Det var han inte. Typiskt! Då var det bara att fortsätta hemåt.

Efter passet körde vi lite After Run på Mias balkong. Det började med vatten, fortsatte med middag och vin, kaffe och choklad och avslutades med att Mias sambo Mårten bjöd på en liten Ardbeg. Hur trevligt som helst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar