söndag 31 juli 2011

Perfekt avslutning på en vilodag



Igår unnade jag mig en vilodag efter två fullspäckade semesterdagar. Sovmorgon, långfrukost, oräkneliga koppar kaffe, några timmar sim-VM på tv, lite fix med tempohojen, finputsning av triathlonbenen etc. Sedan återstod bara att komma på vad det skulle bli till middag. Ringde Micke för att se om han hade några planer. Inget svar. Nähä, fortsätter väl försöka komma på något själv då. Ringer min bror Håkan för att se vad han har för planer. Jaha, du är med Micke och handlar mat? Perfekt! Jag bjöd in mig själv såklart.

Mötte upp Micke, Håkan och Anna ute hos Micke i Hässelby. Håkan styrde upp maten, Micke fixet och Anna och jag det goda humöret. Mycket skratt blev det, tips om lyssningsvärda sommarpratare och annat löst snack. Maten satt förstås kanon, sällskapet var perfekt och miljön tokskön.

Tredje semesterdagen av tre möjliga som jag blev bjuden på middag. Jag kan verkligen vänja mig vid detta.

Idag står återigen cykel på schemat, sedan kan det kanske bli ett simpass också. "Living the dream" för att citera Alex.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar