fredag 13 augusti 2010

Tillslut gick det inte att stå emot längre!

Efter att ha tackat nej till erbjudande om att ta över en startplats tidigare i veckan samt missat/struntat i ett tips om att fler platser skulle släppas så, så kunde jag inte stå emot längre när jag blev erbjuden en skadad kollegas startplats idag. Vad snackar jag om egentligen? Jo, det blir Midnattsloppsdebut för mig imorgon. Eller, egentligen inte men jag får ju vara med om stämningen i alla fall :-)

Jag sitter nu med rejält slitna ben, med hopp om att de skall vara på g imorgon kväll. Vi får väl se. I alla fall skall jag göra mitt bästa, med viss hjälp av hummer och Champagne ikväll, för att kurera dom.

Ses vi på startlinjen?

3 kommentarer:

  1. Haha.. Så du kunde inte stå emot?! Och värre blir det att stå emot nästa år.. Roligt att du ska springa! :)

    SvaraRadera
  2. Precis, jag har försökt intala mig själv att det inte är roligt att springa i någon annans namn men samtidigt så vill jag ju springa. Kroppen är långt ifrån fräsch men jag tänker i alla fall njuta av alla andra härliga löpare och den fantastiska publiken.

    SvaraRadera
  3. Jag måste kurera mig också. Energi var är du??!

    SvaraRadera