torsdag 12 augusti 2010

Dagen efter

Idag har det verkligen var lite av "dagen efter", pga två timmar innebandy med jobbet igår. Redan igår kväll började ömheten komma, jag hade till och med svårt att somna pga att min ordinarie sovställning gick stick i stäv med min ömma rygg. Som tur var så var det fler på jobbet som hade ont, de flesta haltade mer eller mindre. Att gå i trappor var ingen lek idag.

Så vad göra för att råda bot? Jo, jag tänkte att en liten joggingtur skulle hjälpa. Så jag gav mig av mot sjöarna i sakta mak och med en något ansträngd löpstil. På vägen hem så mötte jag en brunett i rött linne och svarta shorts som jag kände igen, det var Miranda som kom lunkandes. Vi slog följe en bit tills våra vägar skulle skiljas, men innan vi vek av åt var sitt håll så satt vi oss och pratade lite. Vi hann gå igenom både det ena och det andra, men mest hennes lägenhetssökande och nya galna utmaning. Och nej, jag tänker inte avslöja något. Ni får vänta till hennes nästa inlägg :-) Tack Miranda för en trevlig pratstund.

Nej, nu är det dags att gå och lägga sig.

3 kommentarer:

  1. Vad är det för skillnad mellan reaktionen intressant och interesting? Är det inför framtiden då du kommer lansera bloggen internationellt och därmed har lagt till "interesting" redan nu för att inte glömma det senare?

    SvaraRadera
  2. Förlåt Alex, nu hänger jag inte riktigt med :)

    SvaraRadera
  3. Haha, nu ser jag :-)

    Jag har inte ens reflekterat över det, jag bockade bara för något i designformuläret tror jag. Men visst, det måste ha att göra med min framtida utlandslansering :-)

    SvaraRadera