tisdag 10 augusti 2010

Jag fick ett brev...

Eller, e-post heter det kanske? Det stod något om "invitation" och "inner bandy" och "loosers bying drinks" etc. Jag ignorerade de första fem mejlen. Sedan kunde jag inte hålla mig längre. Jag ville egentligen att någon skulle fråga om inte jag också skulle hänga på, men när jag blev tillfrågad så spelade jag "hard to get". Eller om det var "hard to want", jag vet inte. Jag försökte skylla på att jag inte vill bli skadad och så. Men va fan, ska inte mina vältränade ben klara lite innebandy? Vad tror ni, vems hälsena kommer att gå av först av mina och en totalt otränad låt säga 50-åring?

Jaja, nu vankas det intervaller och de kanske förstör morgondagens planer totalt :-) 

3 kommentarer:

  1. Hälsenorna håller säkert! :)
    Men huuu vad innebandy kan ställa till det..
    Vad då inte springa på lördag?! Det släpps extra platser imorgon kl: 12 på hemsidan *hint, hint* Först till kvarn...

    SvaraRadera
  2. Aj aj aj, då finns det inga ursäkter alltså :-)

    SvaraRadera
  3. Nepp! :)
    Kom igen nu då - Du ver ju hur kul det är :)

    SvaraRadera