torsdag 5 augusti 2010

Energikakor?

Det fina sommarvädret har, kanske tillfälligt, återvänt och då måste man ju såklart ut och röra på sig. Efter gårdagens tuffa pass är benen aningens slitna, så ikväll blir det ett lätt cykelpass. Min uppladdning blir lite bloggning, Kent, ett stort glas vatten och en Hemmagjord energikaka.

Av denna anledning, och en annan som jag kommer att berätta mer om senare, så undrar jag om vi är fler som gör egna energikakor. Jag har gjort några olika och tycker att det är superspännande att pröva olika recept, därför skulle jag vilja veta hur andra gör. Vad har ni i dom, vilken är basen, vilket är "klistret" etc.?

Ni som inte gör egna utan köper, vilka är dom bästa? Vad saknar ni på marknaden? Äter ni olika beroende av årstid?

Snälla, hjälp mig att stilla min nyfikenhet! Sprid frågan! Kanske blir det en tävling av det hela och vinnaren får träna med mig en hel dag eller likvärdigt. Jag kan tänka mig "hittelön".
Ev. vinstskatt betalas av vinnaren

Så sätt igång nu!

5 kommentarer:

  1. Har ingen åsikt alls i frågan, men vill gärna vinna en heldagsträning med dig! Om jag har råd med vinstskatten... ;-)

    SvaraRadera
  2. Jag skall helt klart överväga om jag kan dela ut en snabbhetspremie ;-)

    SvaraRadera
  3. Och jag kan tänka mig att bli huvudsponsor ;-)

    SvaraRadera
  4. De här gjorde jag förut (på den tiden jag tränade... *harkel*) - kanske kan vara nåt?
    http://www.utsidan.se/cldoc/smalandskt-julbak_454.htm

    SvaraRadera