lördag 28 augusti 2010

Hösten är här!

Gröna stugan vid Lötsjön, fortfarande sommarlummigt.

I morse gav jag mig ut för att rasta benen, de måste ju vara pigga i morgon, innan frukost. Termometern sa 18 grader, men eftersom den står i solen så är den ju knappast att lita på. Så, på med långbyxor och jacka. När hade man det senast? Jag tog en lätt sväng ner till Lötsjön i makligt tempo med någon paus för fotografering, jag har ju insett att jag är synnerligen dålig på att ha bilder i min blogg. Fanns det en tävling för blidlösaste träningsblogg hade jag lätt varit finalist :-)

Jag i solskenet.

Nu vankas det brunch på Bockholmen och före det skall startkitet till morgondagens Stockholm Triathlon hämtas ut. Har jag nämnt att det är tri-debut för mig i morgon? Nänä, det känns som att jag inte har tjatat om annat den senaste veckan eller veckorna.

Hoppas att ni alla får en fantastisk helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar