tisdag 3 augusti 2010

Jag hinner bara inte...

... blogga i den takt jag skulle vilja. Jag blir så avundsjuk när jag läser allas fantastiska inlägg och vill så gärna dela med mig av mig själv och min träning, men tyvärr är det all träning som sätter käppar i hjulen för mig :-) Kanske skulle jag prata med min chef om att få blogga på arbetstid, eventuellt istället för löneförhöjning. Vad tycker ni, skulle det vara värt det?

Vad vill jag då skriva om, jo framförallt hur veckan i Norrland var och en sammanställning av träningen i juli och hur första passet efter semestern gick och hur dagens brickpass gick. Vidare fick jag lite uppskattande kommentarer på jobbet om frukost-, lunch- och middagsbilder. Det vore kul att få tid till också.

Men men, det hinner jag som sagt inte, för nu måste jag gå och sova och sedan jobba och sedan träna och sedan...

Vad säger ni, har ni saknat mig? ;-)

God natt!

6 kommentarer:

  1. Du glömde gå på Bajens matcher

    Mvh

    Mikael "Jag har all tid i världen" Sjöqvist

    SvaraRadera
  2. Du Thomas, jag har två barn, en myslifabrik, ett hus att ta hand OCH jag tränar som en tok. Men blogga det tar jag mig allt tid till ;-)
    så nu för du allt rycka upp dig för ja, det är klart att vi saknat dig :-)!

    SvaraRadera
  3. Skriv Thomas, skriv! We neeeed it!

    SvaraRadera
  4. Helt rätt Micke, jag borde gå på mer fotboll också.

    Suss, du är ju en übermench också ;-) Jag lovar att rycka upp mig så att ni slipper sakna :-)

    Miranda, så ska det låta :-)

    SvaraRadera
  5. Det har varit lite tyst här, det får jag erkänna ;) Men ibland får man pria nära, kära och semester :)
    Kul att Du är tillbaka!

    SvaraRadera
  6. Tack Pernilla, jag skall försöka hålla nere längden på inläggen så kanske de blir fler.

    SvaraRadera