lördag 7 augusti 2010

Anmäld!!!

Tjohoo, nu är jag äntligen anmäld till Stockholm Triathlon!!!

Jag kommer att köra Olympisk distans i motionsklassen och det kommer att bli så otroligt roligt. Hoppas att detta kommer att bli min grej, för jag tycker verkligen att det verkar så fantastiskt roligt. Drömmen är naturligtvis att köra Järnmannen Kalmar 2011, vilket jag så smått lovat både mig själv och andra att köra och efter att ha läst om IronmanAlex debut så blev jag definitivt inte mindre motiverad.

Förhoppningsvis har jag hunnit laborera fram en ny Energikaka tills dess som jag kan provköra på detta lopp. Kanske finns det någon därute som också skall köra Stockholm Triathlon som tycker att det låter spännande med mina kakor och vill vara testperson. Hör av er isåfall.

Ha en kanonhelg, det ska jag!

2 kommentarer:

  1. Tack Thomas :) Jag tror att det kommer gå superbra för dig i din triathlondebut. Jag ska heja på dig allt jag kan.

    SvaraRadera
  2. Tack Alex, då har jag EN supporter :-)

    SvaraRadera