lördag 30 juni 2012

Tänk vad man får se...




Efter jobbet idag gav jag mig ut på veckans långlöppass. Och det gjorde jag i mina nya fina skor, ett par Asics Kayano 18. Jag är lite osäker men tycker att jag har hört mycket positivt om dom, kanske t o m att de är bland de bästa mängdskorna. Jag är skeptisk, tycker att de är alldeles för uppbyggda. Det var verkligen ingen känsla i dom. Inte mer än att benen tyckte att de var lite jobbiga. 26km i nya skor är kanske inte det klokaste.

Turen gick som så många gånger förr runt Kastellholmen. Den stora skillnaden idag var att det var helt fullt med båtar, det visade sig att de var där för att segla runt Gotland. Jag träffade på Gabbe, en gammal kompis från Ö-vik, och han skulle vara med. Hur coolt är inte det?

Efter passet stannade jag förbi hos Mia och Mårten för lite mat och umgänge. Det blev lite efterrätt också, grymt gott!


- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar