måndag 25 juni 2012

Veckan som gick, v25

Midsommarvecka betyder en extra träningsdag, nästan. Midsommar betyder jordgubbar i massor. Åtminstone i år, för min del. Nu orkar jag nästan inte se åt jordgubbar längre, i alla fall inte på ett tag. Jag delar nog det med några andra. Fem dagar på raken nu, tro om jag är färdig.

Well, träningsmässigt började det lite trögt. "Tappade" ett pass redan på tisdagen då jag la in en klipptid istället. Men under helgen fick jag in mina distanspass i alla fall. Oj så grym midsommarafton blev med långcykling, sillunch och midsommartårta. Midsommardagen blev ju bra den med, 24km löpning och grillning i goda vänners lag på kvällen med fotboll och jordgubbar som efterrätt.

Den här veckan har börjat med vila och jordgubbstårta, en helt okej födelsedag alltså.





Summering

Simning - 1h45min, fördelat på två pass
Cykling - 5h3min, ett pass (tvådelat)
Löpning - 2h54min, två pass


- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar