fredag 15 juni 2012

Mycke' nu!

Det är sannerligen mycket nu. I förrgår tog jag en vilodag för att hinna ikapp mig själv lite. Och för att vila benen lite. Och hinna se två hyperintressanta fotbollsmatcher. Jag avslog till och med två träningserbjudanden, tuffa löpintervaller och tuff cykling. Istället blev det mat lagad, tre tvättmaskiner körda, två cyklar tvättade och, som sagt, två fotbollsmatcher sedda. Puh, vilken kväll! Hur ska man hinna med allt? Snart är det väl OS också?!




Igår kväll styrde jag upp lite cykel med Alex och Susanne, vi trampade ut till FRA och körde en intervallstege om 6/5/4/3/2/1min så hårt vi orkade. Jag ar aldrig kört den stegen förut, men det kommer jag säkert köra fler gånger för det var så jäkla tufft men ändå så jäkla skönt.




- Posted using BlogPress from my iPad

2 kommentarer:

  1. Fan vad nice en klassisk testcykelstege! 1 eller 2 min vila sen på´t igen! Nästa gång måste ni prova avsluta med ett par 40sek-20sek spurter...

    // Jeppe

    SvaraRadera
  2. Tack Jeppe, det måste provas. Alla tips på kvalitetspass emottages tacksamt :-)

    SvaraRadera