lördag 9 juni 2012

I do!

Fick frågan av en orolig vän igår om allt var okej, jag hade ju inte bloggat på länge. Troligen med glimt i ögat, det händer ju ganska ofta att det blir lite uppehåll. Jag försäkrade dock att allt var okej och att jag åtminstone skötte träningen, i onsdags var jag ute och firade nationaldagen på sadeln tillsammans med Alex, Mattias och Björn. I torsdags tog jag en sväng runt Ursvik i löparskorna innan jag tog ett energistopp hos min bror som hade besök av vår äldsta bror med familj. De hade beställt hem pizza och jag lyckades nästa snika åt mig två hela pizzor, måste varit rejält hungrig.

Imorse gav jag mig ut i regnet och sprang ner till Huvudstabadet för att köra lite distans, det blev 3x800m med en rejält seg kropp. Till min förvåning var jag faktiskt inte ensam om att träna en lördagsmorgon.

Imorgon blir det sannolikt vilodag, eftersom det vankas lite kyrkliga trevligheter i eftermiddag med påföljande festligheter.


- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar