måndag 2 juli 2012

Veckan som gick, v26

Veckan som gick var helt grym, tisdag och onsdag var det grymma intervaller i löparskor, i vattnet och på cykeln. I fredags var det grymt skön löpning följt av grymt käk och grym efterrätt hos Mia&Mårten, i lördags var det grymt rolig straffsexa och igår blev det ett grymt skönt långpass på cykeln.

Okej, vad hade straffsexa med saken att göra? Jo, vi började dagen med att besöka mf Hälsocenter för att lära oss lite Pole Dance. Det var grymt kul och grymt jobbigt. Självklart var vi tvungna att ha minimala shorts på oss för att kunna dansa på bästa sätt, själv tog jag de största de hade. Hur de andra såg ut måste jag undanhålla er.





Efter en timme hårt påldansande begav vi oss till Wermdö Golf & Country Club för att inta dagens lunch. Då vi ändå var på plats på en golfklubb så satte vi såklart upp en long drive competition. Endast min ödmjukhet håller mig från att avslöja vem som vann.

Senare på eftermiddagen mötte vi upp Jonas från RIB Extreme i Nacka Strand för två timmar i skärgården på det här monstret.





Utdelningen, förutom den grymma upplevelsen, blev blodvite och blåmärken efter en rejäl smäll vid ett grymt hopp mot slutet. Knappast sista gången man åker RIB.


Kvällen avslutades med att vi totalignorerade Livsmedelsverkets rekommendationer med ett rejält köttfat på Svartengrens. Grymt gott!


Summering

Simning - 50min, ett pass
Cykling - 6h5min, två pass
Löpning - 3h27min, två pass
Alternativ - 1h, ett pass


- Posted using BlogPress from my iPad

1 kommentar: