torsdag 12 juli 2012

Solskenscykling





Återhämtningen går åt rätt håll.

Igår morse var jag en riktig säl i poolen, körde en stege från 100-500m och det var allt annat än harmoni. Lite oklart vilken kropp jag hade fått med mig.

Ikväll hade jag teamat ihop en cykling i solskenet med Susanne, och det var precis som vädret ett riktigt skönt pass. Vi rullade på i maklig snackfart och snackade totalt sönder ämnet triathlon. Vi djupanalyserade min halvironman från i lördags, Susannes sprint från helgen innan och mycket annat. Självklart nuddade vi ämnet Ironman Kalmar också, eller rättare sagt satt vi in en rejäl boarding.

Nu är kostymen packad för lördagens bröllop, men mest har jag såklart träningskläder med mig. Har för mig att bröllopet är på eftermiddagen, så då borde man ju kunna klämma in en par timmar löpning innan lunch.


- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar