måndag 6 februari 2012

Veckan som gick v5


Under januari har jag redovisat träningen veckovis och det tänker jag fortsätta med. Jag är kanske lite dålig på att ange tider och distanser rullande, men på detta vis kan jag i alla fall få en bättre översikt över vad jag pysslar med.

Vecka 5 började ju med att Januariutmaningen avslutades och att februari inleddes. Vecka 5 innebar även att jag hade min första vilodag på över en månad, ja det var faktiskt dagen innan nyårsafton. Jag hade sett fram emot den dagen väldigt mycket, men konstigt nog satt jag i soffan och sneglade på trainern. Det var precis som att kroppen inte alls fattade att den skulle få vila, eller behövde vila. Sedan fick den spela lite innebandy, sitta på trainer, springa underbart vinterlångpass, löpskolas, coopertestas, rörlighetsträna och simma. Och vila ska den minsann få göra lite oftare framöver.

Summering:

Simning - 1h30min fördelat på ett pass
Cykling - 5h15min fördelat på fem pass
Löpning - 4h28min fördelat på tre pass
Alternativ - 3h30min fördelat på fyra pass
Totalt:14h48min

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar