onsdag 1 februari 2012

Januariutmaningen - Fjärde veckan

Okej, lite sen uppdatering kanske men appen till paddan jobbar emot mig igen.

Anyway, vecka fyra i Januariutmaningen var helt klart den mest vansinniga av alla veckor. I alla fall för min del. Tio minuter från att klocka in trettio timmar låter ju helt klart som ett rejält extraknäck.

Summering:

Simning - 6h30min
Cykling - 17h50min
Löpning - 3h15min
Alternativt - 2h5min

Reflektion - Cykling är alltså modellen ifall man vill få "volym" i sin träning, kanske borde jag fattat det tidigare. Löpningen fick stryka rejält på foten, men benen var verkligen inte sugna på det.

2 kommentarer:

  1. Shit vad ni gjort det bra! Grattis och väl kämpat! Har varit sketans kul att följa er.

    SvaraRadera
  2. Tack!
    Vad roligt att du följt utmaningen, det har ju varit klart intressant "test" :)

    SvaraRadera