söndag 26 februari 2012

Amazing





Först några ord om gårdagens avsnitt av Melodifestivalen. Danny gick vidare, helt programenligt. Danny går all in och det är kul, låten var helt okej också även om det inte var högsta klass. Men, desto roligare och desto mer överraskande var det att Lisa Miskovsky gick vidare. I mina ögon är Lisa en av de absolut bästa artister vi har i Sverige, men de riktigt duktiga brukar ju ha svårt att hävda sig i dessa sammanhang.

En annan sak som varit amazing är ju dagens väder, man kan inte bli annat än glad. Synd bara att min form är ruskigt usel just nu, idag inget undantag. Jag hoppade i mina löparskor med en bra känsla, men den dog efter fem meter ungefär. Det blev verkligen en kamp dagens halvmara, en kamp mellan den dåliga känslan och alla positiva tankar jag kunde komma på. Något är det med min kropp som inte stämmer och jag kan bara hoppas det rättas upp snarast. Kanske är det flunsan som bara inte vill bryta ut helt enkelt.


- Posted using BlogPress from my iPad

3 kommentarer:

  1. ...eller en reaktion på den ansenliga träningsdosen du skrapade ihop i januari... Det vänder snart ska ru se!!

    SvaraRadera
  2. Hoppas att du har rätt Lisa, jag har nog bara trott att jag kommit över januari vid det här laget :-)

    SvaraRadera
  3. Jag har alltid rätt. Sade hon på sitt ödmjukaste sätt.

    SvaraRadera