måndag 27 maj 2013

Regnig premiär

Igår tog jag ner våtdräkten för första gången i år, eller rättare sagt sedan Ironman i Kalmar förra sommaren. Redan i lördags hade jag nog mer eller mindre bestämt att premiären skulle bli av i helgen.

Jag fick med mig Karin på detta lilla äventyr, men hon premiärsimmade redan tidigare i veckan. Det är skönt att ha sällskap av någon när man simmar i öppet vatten, åtminstone såhär i början.


Precis när vi skulle hoppa i så börjar det regna på ganska duktigt. But why?






Men det var bara att bita ihop och hoppa i.

Vattentemperaturen var bara 14 grader, men det gick rätt bra ändå tycker jag. Det blev bara ett kort pass vilket passade mig bra, det är ju en helt annan sak än att simma i bassäng så det var skönt att bara känna på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar