söndag 26 maj 2013

Det var igår det...

Man börjar nästan bli lite bortskämd. Det känns som att varje helg numera innehåller ett superskönt långpass på cykeln. Så också denna. Men det var igår det.


Vår nya fikaoas har fler hittat till, jag gissar att de snart måste bygga ut cykelparkeringen.


Som sagt, fler cyklister har hittat hit. Evelina med kompisar hann före oss idag.


Dagens fika för mig blev en jordgubbschokladcheesecake, och den toppade jag med grädde och vaniljsås. Det gäller att få i sig energi när man är ute och cyklar hela dagen.


Dagens starka gäng, eller huvudklungan om man så vill, var Hanna, Hanna, Krister, Lasse och jag. Jenny var med oss ett litet tag också, men jag tror att Solvalla drog mer i henne. Eller var det kanske något annat?

Efter fikat bröts klungan upp i två mindre grupper, Krister och Lasse drog upp en spurt till stan medans Hanna, Hanna och jag tog en omväg till Munsö och tillbaka innan vi var klara med Färingsö/Ekerö för denna gång.


Kvällen avslutades med mysig picknick i Marabouparken.

Tack för en grym dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar