onsdag 3 augusti 2011

And the winner is...



Tänka sig, den runda som jag nominerat gick och vann juli månads tävling. Som den tävlingsmänniska jag är så vill jag såklart även vara med och hugga när det är en tävling av detta slag.

För er som inte känner till Ljusruset så är det ett samarbetsprojekt mellan Fortum och Stockholm stad för att förbättra belysningen i staden på mörka och otrygga platser och därmed skapa en trevligare stad.

Det fina med detta projekt är att vi stockholmare får vara med och påverka vilka platser som skall belysas, därför är det viktigt att vi alla är med och röstar. Minst fem av de tio platser som fått mest röster kommer att få förbättrad belysning, så DU skall såklart fortsätta rösta på den plats som du vill skall vinna så att den finns med bland dessa tio. Och du, du får rösta varje dag. Bra va?
Självklart vill jag att Årstaviken Runt skall vara med bland dessa tio, så därför hoppas jag att ni fortsätter rösta på just den.

Vi ses i löparspåren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar