tisdag 21 september 2010

Nedräkningen har börjat


Fyra dagar kvar, sedan är det dags igen. Det har varit rejält tätt på given på sistone, men det är ju bara så roligt. De sista dagarna så går jag runt och känner efter alldeles för mycket, jag lider nog av ett visst mått av hypokondri. Men men, det är bara att ignorera. Tror jag.

Ikväll har jag kört lite snabbdistans för att hålla igång benen, men de lider fortfarande av lördagens urladdning. Imorgon kör jag lite simning, fick ju rejält med mersmak förra veckan, och på torsdag kan det bli lättare löpning. Sedan är det bara att ladda på av bara den.

Dagens middag blev en omelett med chorizo, lök och ost. Dessutom toppade jag med ishavsröra, vilket inte var någon höjdare.

Omelett med chorizo, lök och ost.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar