tisdag 14 september 2010

Det börjar vankas Lidingölopp

Det går lite i ett nu, loppen avlöser varandra. Jag har inte riktigt släppt lördagens lopp, men ändå så måste jag börja ladda inför Lidingöloppet nästa helg. Träningen inför har gått mycket bra måste jag säga, även om jag brutit in både en triathlondebut och Stockholm Halvmarathon. Nu tror jag inte på något sätt att detta inverkat negativt på uppladdningen, kanske har det bara kryddat till anrättningen.

Idag har jag varit ute på ett lugnt distanspass, benen var dock så pigga att jag fick tvinga mig själv att hålla igen bitvis. Resten av träningen fram till nästa lördag kommer att bestå av lite simning, eventuellt, lite lättare pass och något intervallpass. Dessutom kommer jag att springa Kistaloppet på lördag, det kommer jag att ta som ett snabbdistanspass. Om inte...

Är det fler som skall springa Kistaloppet, vad har ni för tankar kring det loppet?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar