fredag 16 juli 2010

Visingsö Warriors

I morgon är det dags för en av sommarens höjdare, Visingsö Warriors. Vi är ett glatt gäng som blivit inbjudna av fantastiska Susanne på Ultralöpning mellan Jönköping och hennes gård på Visingsö. På ön kommer det sedan, om vädret tillåter, bli trevlig grillning på lördagkväll och cykelsightseeing efter en brakfrukost på söndag. Susanne har ett mål och en dröm om att hennes gård i en ganska snar framtid skall komma att bli ett riktigt träningsmecka dit man skall vallfärda för att få inspiration till ett sunt och aktivt liv, det skall bli så intressant att få vara med från start och se hur det utvecklas. Vem vet, kanske kan man få vara en liten del av detta i framtiden om så bara vara guide på färjan mellan Gränna och Visingsö.

För att komma väl förberedd till detta evenemang så ägnar jag denna dag åt vila och energiladdning, men också en del praktiska göromål. Tvättmaskinen har gått i ett sedan jag klev upp, lägenheten kan behöva få lite uppfräschning efter att ha fått agera träningslägerslogement i snart två veckor, kläder och annat skall packas inför helgen, mina hemgjorda energikakor skall viras in i gladpack etc etc.

Har ni vägarna förbi Jönköping-Gränna så är ni välkomna att hänga med valfri sträcka, eller om ni åker bil denna sträcka så får ni gärna tuta och heja på oss. Kanske kan ni ordna godisregn efter vägen, jag kan lova att det skulle vara uppskattat :-)

4 kommentarer:

  1. Jag är övertygad om att morgondagen är starten på något som i framtiden kommer att bli riktigt bra.
    Och som medarrangör så är du mitt självklara förstahandsval :-)
    Tillsammans med övriga i warriors gänget såklart då ;-)
    Ses i morgon tuffaste T och jag hoppa du har några energikakor över till den i gänget som förmodligen kommer behöva dem mest ;-)

    SvaraRadera
  2. Hoppas Ni får en trevlig dag (är ganska övertygad om att Ni får det).. Det är ju fint neråt Gränna och Visingsö!

    SvaraRadera
  3. Ha en trevlig dag :) och njut av min gamla pluggstad!

    SvaraRadera
  4. Tack ska ni ha!

    Vi hade en toppenhelg och ett längre inlägg kommer när jag samlat alla tankar, intryck och bilder.

    SvaraRadera