tisdag 13 juli 2010

CSI Ursvik

Tillbaka på brottsplatsen.

Idag var jag återigen i Ursvik, denna gång för att undersöka om jag kunde hitta några spår efter de förövare som tog Ursviks alla spår i lördags. Efter en grundlig undersökning, milen i lugnt tempo, kan jag inte rapportera det minsta spår av dessa förövare. Dock så kunde jag heller se att de fått med sig något från brottsplatsen heller, möjligen att de sopat igen alla spår efter sig.

Jobbet var både smutsigt och varmt. Men hey, någon var ju tvungen att göra det.

2 kommentarer:

  1. hahaha..Thomas, varför började du inte blogga tidigare, blir alltid så glad av dina knäppa inlägg :D

    SvaraRadera
  2. Åh tackar!

    Lite fler såna kommentarer och min blogg kommer att bli lika knäpp som din är inspirerande ;-)

    SvaraRadera