lördag 10 juli 2010

Funderar och funderar och funderar...

...på vad jag skall ha med mig att äta idag på Ursvik All In. Det blev så här, jag tar inte med mig något alls och bloggar istället. Jag har varit inne på att steka pannkakor, bre på sylt och sedan rullar ihop. Men det blev inte så. Jag får helt enkelt gå/cykla upp på PrisExtra och köpa något, det är ju så vi gör i vårt samhälle idag.

Sedan funderar jag på vad jag skall bära vatten i, och om jag överhuvudtaget skall ta med mig vatten. Jag brukar aldrig ha vatten med  mig på pass under 90min, men idag är det kanske bra eftersom vi börjar med 15km-spåret som kommer att ta drygt 90min.

Om en timme måste jag åka hemifrån och då måste alla frågor vara lösta :-)

Hoppas att vi ses i Ursvik idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar