torsdag 8 juli 2010

Jubileumsmarathon Stockholm 1912-2012

Om 737 dagar så går Jubileumsmarathon Stockholm av stapeln, det är då exakt 100år sedan solskensolympiadens marathon gick av stapeln. Jag har lagt in en intresseanmälan till det loppet, har du? Jag tror att det kan bli riktigt häftigt att springa detta lopp som kommer att gå till ca 80% i den ursprungliga banan.

14 juli 2010, dvs nästa vecka, kommer ett testlopp av denna bana att göras. Idag är sista anmälningsdag om man är intresserad, gå in och kolla detaljerna på denna sida;

 http://www.jubileumsmarathon.se/start/content.cfm?Sec_ID=2686&Rac_ID=169&Lan_ID=1

Jag har anmält mig, har du?

4 kommentarer:

  1. Tack för länken Thomas, nu är jag anmäld. Hoppas att jag är återhämtad efter Ursvik bara :) jag kör 6.15. du?

    SvaraRadera
  2. Toppen! Jag kör 6.15 också, jag var lite i valet och kvalet men 5.00 kändes lite för snabbt. Speciellt om man har Ursvik All In i tanke.

    SvaraRadera
  3. Kan man anmäla sig redan?? Men hur har jag kunnat missa det?? Planerar min första mara till våren - anmäld och betald.. Men Jubileumsmaran, den är ju bara ett måste, eller?

    Tack för besöket och för att Du tog Dig tid att lämna en kommentar!

    Ha en bra kväll i solen!

    SvaraRadera
  4. Och nu fattade nattjobbaren vad som stod i inlägget ;) Testrundan - nej den ska jag inte springa.. Nu ska jag ta och ruska skruvarna i huvudet på plats tror jag :)

    SvaraRadera