onsdag 21 juli 2010

Nästa steg!

Mina nya fina Asics DS Trainer.

Igår hade jag lite ärenden på stan och då passade jag på att köpa mig ett par nya skor, som löpare duger det ju inte att bara ha ett par skor. Expediten på Löplabbet tog fram dessa och ett par Nike, men de senare sållades bort så fort foten gled i skon.

På kvällen mötte jag upp Lina, Michel och Miranda på Sundbybergs IP för löpskolning och löpstyrka. Såklart snörade jag på mig de nya fina skorna och gav mig iväg, 2,5km är lagom uppvärmning. Döm om min förvåning, när jag kommer fram så ska vi tydligen springa barfota. Typiskt, nya fina skor och så får man inte använda dom :-)

Löpskolning och löpstyrka tränar man allt för sällan, och när man har så roligt och så trevlig sällskap så undrar man ju varför. Tack vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar