onsdag 21 juli 2010

Nästa steg II

29:e augusti tänker jag göra triathlondebut, det tänker jag göra på Stockholm Triathlon och på olympisk distans. Okej, jag är inte anmäld än men det är ju bara en formsak. Av den anledningen så körde jag idag mitt första brickpass, det blev 25km cykel och 7km löpning i lugnt tempo. Jag ville köra lugnt för att känna hur det känns, men även eftersom jag körde ett ganska så tungt löpskole- och löpstyrkepass igår. Cyklingen gick bra, vilket i och för sig inte känns konstigt, men löpningen var aningens stel vilket nog berodde på gårdagens träning. Även ovanan av de nya skorna bidrog nog också till den något stela löpningen, men om jag inte springer i dom så kommer jag aldrig lära mig dom heller.

3 kommentarer:

  1. Tackar!
    Jag måste sätta lite press på mig själv så att jag kommer framåt :)

    SvaraRadera
  2. Härligt att du har bestämt dig för att bli triathlet Thomas, det gillar vi :)

    SvaraRadera