fredag 2 juli 2010

SEMESTER!!!!

...är det om mindre än en halvtimme! Tjohoo!

Troligen blir upplägget ungefär såhär, till att börja med i alla fall;

Fre-Sön, lugnt på träningsfronten. Har blivit beordrad att vara tillgänglig från lördag morgon, vilket bara kan tolkas som att det blir allt annat än träning. Troligen kan jag nog för min hälsas bästa även glömma träning på söndag.

v27;
Mycket träning och mycket fokus på bra mat måndag till fredag.

Lördag viker jag helt åt Ursvik All In, hur länge jag hänger med beror på mitt förnuft. Troligen hela vägen alltså :-)

Söndag vankas det Vansbrosimning. Vår starttid är 15.15 vilket betyder att vi måste åka vid tiotiden, inte okristligt tidigt alltså.

v28;
Måndag till torsdag blir det återigen mycket träning och mycket fokus på bra mat.

Fredag blir det återhämtning.

Lördag blir det en rejäl utmaning, långpass mellan Jönköping och Visingsö. Mer info om denna strapats kommer senare.

Söndag blir det att skrapa upp de rester av kroppen som är kvar, antar jag :-)

Följ gärna med mig genom dessa veckor, fysiskt eller via bloggen! Jag lovar att ta den till en ny nivå. Så ja, lite press kan jag behöva.

2 kommentarer:

  1. Jag hänger med fysiskt då ;)

    Wow lät som en total raggningsreplik men du fattar vad jag menar!

    SvaraRadera
  2. I fat!

    Men glöm inte bort att hänga med på bloggen de dagar du inte hänger med fysiskt ;-)

    Ha en bra lördag och ännu bättre söndag, vore kul att hänga med men det får bli ett annat år...

    SvaraRadera