torsdag 8 juli 2010

Thomas Dementerar!


Jag dementerar härmed att jag hade någon som helst inblandning i brytningen mellan Prinsessan Madeleine och Jonas Bergström, jag är heller inte inblandad i Sven-Otto Littorins affärer, inte heller min dödsannons ligger jag bakom. Okej, det sista är inte bara falskt det är även lånat. Tack Katla!

Än viktigare att dementera är mitt utlägg i en tidigare blogg om att vi borde springa MTB-spåret under Ursvik All In. Efter att idag ha provsprungit detta spår så är min ståndpunkt att vi DEFINITIVT INTE skall springa det. Den som vill kan prova det, men på egen risk. Det var definitivt en skräckupplevelse, och då var det inte ens en cykel i närheten. Vad hade kunnat hända om så varit?

"Jag är ingen stålman. Jag är jag. Med mina fel och brister, och utan övermänskliga krafter, men med gränser och här sätter jag min gräns."

Med hopp om er odelade förlåtelse
Thomas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar