tisdag 6 september 2011

Tuffa tisdagarna fortsätter

20110906-080722.jpg

Veckans favvopass, tisdagsintervallerna, tuffar på. Idag var vi en hel kvintett som mötte upp på Sundbybergs IP för att köra 400-ingar. Vem vet, en dag är vi kanske tio stycken och då kommer det att bli trångt. Tänk om vi kommer till punkten då vi måste dela upp oss i två grupper, eller fler.

Vi var i alla fall Miranda, Mia, Evelina, Krister och jag som kämpade på runt löparbanan. Min serie blev (71s/74/76/76/77/74/78/76/75/75), där den första kanske gick aningen snabbt men annars tycker jag att det var ganska jämt och fint. Även om jag tycker att det är skönt med sällskap när man spring långpass så tycker jag nog att det är ännu skönare när man kör intervaller, man peppar och sporrar varann när det är tungt och tar emot.

Jag ser redan fram emot nästa tisdag, men däremellan ska ju bland annat Kistaloppet avverkas.

2 kommentarer:

  1. Fasen att jag inte bor i Sthlm, då hade jag varit med och försökt hänga på er! :)

    SvaraRadera
  2. Ja, och du hade varit så välkommen! Det är i Sumpan det händer :)

    SvaraRadera