fredag 16 september 2011

Keep the pace



Imorgon kl 16.00 drar Stockholm Halvmarathon igång. Stockholm Halvmarathon är tillika SM i halvmarathon, men jag är helt chanslös i år. Igen. Men i år är orsaken, förutom kapaciteten, att jag kommer att sikta på min sämsta halvmaratid någonsin. I år kommer jag att göra allt som finns i min makt att komma in så precist under 1h45min som möjligt. Om ni inte redan listat ut det så kommer jag att tjänstgöra som farthållare imorgon för de som siktar på att komma in på 1.45 från startgrupp E. Undrar hur många som kommer att behöva min hjälp? Förutom att komma in på 1.45 så hoppas jag också att kunna bidra med lite glädje och kanske lite sköna anekdoter.

Lycka till imorgon alla ni som går för det!

Och till alla oss andra så önskar jag ett trevligt lopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar