onsdag 7 september 2011

Hur går det för mig?


"Hur går det för dig med bloggen egentligen?"

Denna fråga fick jag idag på jobbet. Vad svara man på den? Jo, jag hankar mig väl fram. Frågan ställdes av min kollega som tidigare erkänt att hon läser min blogg när hon har svårt att sova, jaja alltid något.

Så, frågan kvarstår: Hur går det för mig egentligen?

En sak vet jag i alla fall, nu ska jag jogga iväg och möta Lina för ett lättare pass och taktiksnacka inför Kistaloppet. Har hon nya skor tro?

6 kommentarer:

  1. Det går rätt bra, tycker jag. Din blogg är en av de få jag läser regelbundet.

    SvaraRadera
  2. Tack Tobias, vad roligt att du gillar bloggen!

    SvaraRadera
  3. ...japp jag tittar in lite då och då..:)

    SvaraRadera
  4. C, du är så välkommen så :)

    SvaraRadera
  5. Ursäkta trögheten hos en liten jämte! :-) Så, hur går det då!?! -Med lite jämtländskt beröm skulle jag kunna säga att "jo.. men du ä int sämst.." Men det gör jag ju så klart inte, utan säger istället att jag nästan alltid får ett stort leende och blir glad när jag besöker din blogg! Keep it up! :-)

    SvaraRadera
  6. Mia, ursäkten är accepterad. Att vara "int sämst" är stort nog, finare än så blir det nog inte från en jämte :-)

    Jag lovar att hålla uppe det!

    SvaraRadera