onsdag 20 april 2011

Onsdagsmysjogg




Smaka på ordet, känns det inte ganska skönt? Det var i alla fall det mitt påskfirande började med. Jag är inte helt säker på att Miranda upplevde tempot som lika mysigt, men jag är grymt imponerad över att hon kunde springa överhuvudtaget efter 100km i lördags. Bättre sällskap får man dessutom leta efter om man haft en lika tung start på veckan som jag haft. Jag har varit grymt trött och mått risigt rent allmänt.

Imorgon bär det dock av mot Ö-vik för att fira påsken med min familj. Igår fick jag Runners world och den kommer jag att lusläsa, jag blir nog jäkligt trevligt ressällskap. Not! Har vi tur finns det snö kvar i Rödvattnet så att man får lite skoteråkning.


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Ingen snö i Övik-Husum-Nordmaling-Umeå. Trist! :( ville också åka skoter.

    SvaraRadera