måndag 18 april 2011

Måndagsbakis

Ajajaj, idag har inte varit någon rolig dag. Inte alls faktiskt. Det började faktiskt redan igår kväll när jag åt middag, troligen alldeles för sent, vid halvtiotiden. Hungrig som jag var så gick renskavsgrytan ner i ett huj, troligen inte vad en dietist skulle rekommendera. Mot slutet av tallriken så började saker kännas konstiga, mest magen. När jag sedan gick och la mig så låg jag i fosterställning och frös mig till sömns, precis som jag hade förutspått. Imorse var jag ytterst tveksam till ifall jag skulle kunna ta mig till jobbet, jag fick faktiskt ta till fosterställningen en sväng i duschen. Jag tog mig till jobbet i alla fall och efter en kopp kaffe så hankade jag mig fram till lunch. Jag hämtade en låda chicken tikka masala hos indiern och åt upp den på jobbet. Känslan var precis som om jag hade varit ute och krökat igår, men det hade jag ju inte. Jag hade ju bara varit ute i solen väldigt mycket och korkat nog inte smörjt in mig med solskyddsfaktor. Men snart är den här dagen över och jag får ta nya tag imorgon, då vore det väl faan om det håller i sig tills dess.

Hoppas att alla ni andra också haft en kanondag :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar