onsdag 23 juni 2010

Vilken härlig dag!

Idag har det varit en helt otroligt skön dag. På jobbet har vi skaffat oss en riktigt bra vana, vi har börjat ta lunchpromenader. Av olika anledningar, vädret bl a, så blev det en ganska lång promenad idag. Säkert uppemot 40min, troligen inte inom lagstadgad paus.

Efter jobbet åkte jag med min kollega Peter hem, men eftersom hans bil saaknar AC så blev det väldigt varmt. Därför beslutade jag mig för att hoppa av hemma hos honom, då fick jag en skön promenad på 25min till. Väl hemma så körde jag lite styrketest följt av styrketräning.

Sedan tog jag en liten paus för lite för-midsommaraktivitet, läs diverse inköp från Bolaget.

Den härliga dagen avslutades med en timmes lätt distans Sjöarna Runt.

Tro vad morgondagen har att erbjuda? Planen är simning, men något mer borde jag hinna med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar