lördag 12 juni 2010

Favoritfrukost!


En frukost som jag äter väldigt ofta, men utan att tröttna på, är Hallonsmoothie. Jag tror att jag äter den varje vardag eftersom den är så enkel att göra, men då blir det inte kaffe till utan den får vänta tills jag kommer på jobbet. På helgerna så brukar jag försöka något annat, typ äggröra och bacon eller någon smarrig omelett.


Idag skall jag som sagt iväg och provträna med Hässelby SK Långlöpare så då blev det en Hallonsmoothie, just eftersom tiden är lite knapp. Eller rättare sagt så skulle jag behövt kliva upp ännu tidigare så att frukosten hinner "smälta".


Jag hoppas att jag har ett kanonpass att rapportera från senare idag.


Sen vill jag bara säga; Äntligen helg!

3 kommentarer:

  1. Åh jag blir så nyfiken. Berätta varje detalj sedan ;) och kanske man kan hänka nästa gång?

    SvaraRadera
  2. Miranda, jag har inte så mycket detaljer mer än att det kändes riktigt bra. Trevliga människor, lagom mycket folk, bra träningsmöjligheter. Lina och jag körde styrka efter uppvärmningen istället för intervaller i gymmet som finns i en lokal precis invid löparbanan, det mesta finns som man behöver. Även om man egentligen bara behöver sin egen kropp ;)

    Det finns mer information på deras hemsida, www.hsk.se, man hittar en länk under Hässelbyloppet om jag inte minns fel. Det är bara att mejla eller ringa och meddela att man är intresserad att "prova på".

    Det var egentligen sista passet innan sommaruppehållet, men det lät som att ett mindre gäng skulle fortsätta köra lördagar även i sommar.

    Vi pratade om att cykla dit, det borde inte ta mer än en halvtimma. Så det borde vi ju kunna teama ihop.

    SvaraRadera
  3. Catrine Ahnlund8 juli 2010 kl. 18:01

    Läser lite på din blogg och har nu möjligen en lite udda fråga, som kanske inte passar in på en träningsblogg utan snarare på en matblogg men i alla fall - Har du tips på en bra mixer som klarar krossa is bra om man vill ha det i sin smoothie? :)

    SvaraRadera