måndag 7 juni 2010

Mot nya mål

Tanken var att jag skulle börja röra på kroppen igen idag, simning tänkte jag lät som lagomt återhämtande och förberedande. Med mindre än två veckor kvar till Vätternrundan och sex veckor kvar till Vansbrosimningen så måste jag nog så snabbt som möjligt komma igång med träningen igen, men utan att för den sakens skull äventyra någon som helst överträning.

Men, till skillnad från löpning så måste man tydligen passa halltider :( Simhallen hade bara öppet till 16.30, så det får alltså bli något annat. Kanske en långpromenad till affären för att bunkra upp kylskåpet så att man inte behöver tänka på det i veckan?

2 kommentarer:

  1. Jag cyklade lite. Kan det vara något?

    Kul med blogg förresten Thomas! :D

    SvaraRadera
  2. Kul med en besökare ;)

    Klart att cykling kan vara något, på torsdag planerar jag att börja cykla igen inför Vättern. Under våren har jag kombinerat lite mellan cykling och löpning, men sista passet var tre helger innan maran då jag kände att det blev lite väl mycket. Så efter det blev det bara löpning, vilket kändes som att jag drog ner en hel del på träningen trots att jag ändå körde 4-5 pass i veckan.

    SvaraRadera