torsdag 24 juni 2010

Ännu en bra dag!

Idag har det varit ännu en bra dag. Först, den numera obligatoriska, lunchpromenaden på 45-50min, sedan direkt till Nälstabadet för en timmes simning och efter det så åkte jag direkt till min bror i Ursvik för middag med mamma, syster och systerson. Det vankades grillade hamburgare, vilka smakade utmärkt efter ett simpass. Eftersom jag inte träffar mamma speciellt ofta så blev det en del prat om Stockholm Marathon, Vätternrundan etc. Dessutom så pratade vi om Stenålderskost, som hon blev intresserad av sist vi träffades och som hon försökt hålla sig till. Hon behövde lite coachning eftersom det inte riktigt gått så bra som hon hoppats, och det bangar man ju inte på att ställa upp med. Vad gör man inte för sin gamla mor?

Nu blir det laddning för morgondagens stora begivenheter. För mig är det ju inte bara Midsommar :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar