söndag 9 juni 2013

Märklig kombination

Livet som multisportare är verkligen roligt.

Ibland kan en träningsdag se lite märklig ut.

Igår var en sådan dag.


Dagen började med att jag åkte ned till Hellasgården för att simma tillsammans med mina klubbkamrater i SCT och de duktiga simmarna i HA, verkligen en skön mix av människor. Mycket folk blev det också, så jag ställde mig lite i skymundan.


Efter passet blev det lite brygghäng med kaffe, snack och skratt. Kaffet stod jag för.


Eftermiddagspasset blev ett stakpass på rullskidor. På jobbet är vi några stycken som har långt gångna planer på att åka Öppet Spår nästa år, och då är det ju bäst att man börjar träna i tid. 40 minuter stakning tog verkligen på kroppen, inte minst händerna. De fick lite fina blåsor.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar